Karta stałego klienta w biurze podróży

 

Biura podróży wymyślają różne usługi, które sprawią, że klient akurat u nich zatrzyma się na chwilę i to z ich usług skorzysta. Ponadto muszą znajdować sposoby na to by klient zamiast organizować sobie podróż sam- skorzystał z oferty biura. W tym celu organizowane są różne akcje promocyjne i reklamowe. Jeśli chodzi o akcje promocyjne to są to na przykład rabaty. Jak wyglądać może Rabat biura podróży? Opiszemy to na przykładzie rabatu w biurze Rego. Aby klient stał się posiadaczem tej karty rabatowej, musi przedstawić jedną umowę zgłoszenie na uczestnictwo w imprezie organizowanej przez biuro. Do umowy należy dołączyć także formularz zgłoszeniowy, który przykładowo można pobrać ze strony internetowej biura. Każda osoba, która posiada Kartę Stałego Klienta może liczyć na rabat w wysokości 7% od cen katalogowych na imprezy organizowane przez Rego Bis. Po otrzymaniu takiej karty klienci otrzymują:
- gwarancję niezmienności ceny
- brak kosztów manipulacyjnych przy zmianie uczestnika
- otrzymanie każdej edycji katalogu Biura zaraz po jego wydaniu
Stopniowo wraz z rozwojem programu biuro zamierza wprowadzać kolejne zniżki dla stałych klientów.
Opcja karty rabatowej to sprytny marketingowy chwyt, bowiem klienci biur podróży lubią różnego rodzaju dodatkowe atrakcje. Zniżka na imprezy biura podróży wydaje się być bardzo atrakcyjna, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że wyjeżdżamy na wczasy raz w roku i brakuje nam w ciągu roku rozrywek, a dzięki tej karcie możemy ją mieć po atrakcyjniejszej niż zwykle cenie.

Prawo a działalność biur podróży
Polskie prawo określa aspekty działania biur podróży. Zwrócić uwagę należy szczególnie na kilka aspektów, o których czasami turysta nie wie i nie dochodzi swoich praw. Przede wszystkim zasada numer jeden mówi, że koszt imprezy, po podpisaniu...
Konfliktowe sytuacje
Istnieją sytuacje nieporozumień pomiędzy klientem a biurem podróży. Regulują takie sytuacje różne postanowienia prawne a także sama umowa podpisana między konsumentem a biurem, której często konsument nie czyta a później jest zdziwiony....
Wyższe ubezpieczenia dla biur podróży
Ubezpieczenie podróży to dobry sposób zabezpieczenia się przed różnymi komplikacjami, tak dla klienta jak i dla biura podróży. Projekt rozporządzenia ministra finansów przewiduje podwyższenie minimalnych sum gwarancyjnych dla niektórych firm....